org baik akan klik klik!!!

Saturday, June 5, 2010

bila kau bkn lg miliku~

awesome..! good tyme for bloging. hiks:) anyway, first and for most, assalamualaikum,,(^_^)

honestly~ i dont know why, mlm ni lala feel so somber,, its not frustrated or desipponted but its kind of dat jgk la,, not pretty sure.. but tonite, seriously, am always thinking abt love,, i dont know why,, arghh! do i hv dat kind of thing..? is it a must for me to hv it..?
i know i always hv my family through out my up and down,, that was a superr great love dat i ever had,, but,, what make me feel so so upset is when i used to think abt "love"(
al kisah tentang cinta..)


dun you think this song gv da great massage..? i do think so~ how love treat us,, how love gve us.. its so painfull at last,, menagis juga akhirnya, perit usah di kata, pedih sukar nya di telan,, arhh..semua kerana kamu yg bernama cinta..! kejam nya kamu!

"ku menangis,,
melepaskan,,
kepergian diri mu dari sisi hidup ku,,
harus slalu kau tahu,,
aku lah hati yang kau sakiti.."

"ku menangis,,
membayangkan,,
betapa kejam nya diri mu atas diri ku,,
kau duakan cinta ini,
kau pergi bersamanya,,"

cinta adalah pawarna yang menggiurkan, tidak terungkap pada kesakitan, tidak terlahir pada kebahagiaan,. sesiapa yang memiliki nyawa pasti dirinya memiliki cinta,,!

aku pasrah,, this is da ending~ if before this i love you, i will fight for wut i feel, but,when you love someone else.. i will let you go, becose a soldier must noe when to figh and when to surrender,, we're not meant to be together,,
anyhow, i am glad that i am not fallen to you yet, i will put aside this thing, no matter how ma future wll be, i am trust confidently for what was written, qada' dan qadar allah adalah yg terbaik~ mencintai dia pasti tiada kekecewaan.
semua nya berakhir di sini,, kuat kn hati aku pada ilahi, teguhkan keimanan aku pada yang esa, bertasbih cinta aku pada yg kuasa,,! selamat tinggal cinta, ! akan aku abadikan cinta ini hanya untu dia..

"allahummaj 'alni mahbuban indaqulu~bil mukminin, Allah humma sahilli zaujan soliha, yakhtubuni wayatazawwajubi, wayakunu zaujan li firddunnia wal a'khiroh"

yg bermaksud: "
ya Allah, jadikan aku supaya di kasihi org org mukmin. ya Allah, permudahkan lah bagi aku suami yang solih, meminangku dan mengahwiniku, dan jadikan dia suamiku di dunia dan di akhirat,,"

amin ya robbal'alamin~

see yar,,! winks2^_^


No comments: