org baik akan klik klik!!!

Wednesday, February 9, 2011

permintaan bidadarimu.

andai awk bersedia untuk susa bersama saya, ketika saya tdk punyai apa apa, ketika saya tdak punyai harta, dan hanya berharap kepada awak, maka. nikahilah saya.

andai awak bersedia untuk mengeluh dengan kecantikan yang saya punyai kini, yang suatu hari nanti hilang dan memudar, dan awak masih menganggap saya yang terchantek. maka. nikahilah saya.

andai awak bersedia untuk mendidik saya dan bersabar dengan setiap keburukan saya dan menyakini bahawa awak bole melihat sesuatu yang indah ada pada saya. maka. nikahilah saya.

andai awak bersedia untuk kecewa kerana kelebihan yang saya miliki sekarang. suatu hari nanti tidak dapat membanggakan awak. malah menyusah kan awak.maka. nikahilah saya.

andai awak bersedia mendidik, menyayangi dan mencintai anak yang bakal saya lahirkan dari rahim saya, berbahagia dan berduka atas apa jua sifat sikapnya. maka. nikahilah saya.

andai awak bersedia mencintai saya, walaupun cinta saya tidak sehebat yang awak harapkan. maka. nikahilah saya.

aku ingin dinikahimu. menjadi yang halal buatmu. aku ingin merebut semua pahala Allah dengan mentaati mu, menjadi ketua bidadari syurga untuk melayani mu dan mencintai mu sepanjang hidup ku.

saya ingin DICEMBURUI kerana keikhlasan saya mencintai dan menyayangi awak.!

:) lala.

3 comments:

ummie_piqah said...

i like! :D

Cik Momo said...

like3!!!

lala said...

thanks sgt sgt ummi

thanks sgt sgt ama..

thanks fer always support tau!