org baik akan klik klik!!!

Saturday, February 19, 2011

peneman lara~

saya adalah gadis yang saya kira susa untuk beremosi. namun pada hakikat nya. saya adalah gadis yang sgt sgt sensitif.saya adalah seorg pmpuan yang mempunyai emosi yang sgt sgt kritikal. saya mudah tersentuh. sgt cepat merajuk. senang terluka.

mereka dan mereka. dia dan dia dan dia yang selalu membuat saya tersenyum. terima kasih.!
tetapi tak semua bnda terluah oleh kata kata, ta semua bnda dapat dikongsi bersama. sometimes. things better left unsaid.

hari hari yang saya lalu kini, penuh dgn tangisan. penuh dengan kekecewaan. penuh dengan kekesalan. tiada hati yang dapat memahami hati ini. termasuk lah hati saya. saya terus dan terus menangisi tentang hari hari yang saya perlu lalui kini.

semalam. telah saya temui. satu melodi yang dapat merusik hati gadis saya. melodi ini dapat mengebalikan ketengan emosi saya. terima kasih awak.

*melodi awak.melodi saya.*

begitu juga hari ini. setelah saya mengharungi satu waktu yang sukar, saya telah ditemani ole se ekor arnab. yang mana saya kira bole menjadi teman bicara saya. terima kasih awak!

*mieky.penuh dengan maksudya.hanya yang mengetahui akan memahami*

*saya harap saya kuat*
lala.

No comments: