org baik akan klik klik!!!

Monday, February 13, 2012

half january and half february :D

haishh.. semester baru will come soon. naik ni aku dah sem empat. huermmm, berdebar sgtt ble my aunt ckp i have to give double triple fokus pasal akuh da na stat masuk phasa yg makin susah makin mncabar.. mmg, mmg aku rase, mkin lame kite blajar mkin BANYAK n makin SUSAH. but sure, pade yg well manage time pasti tade masalah. =.=" but me??? well manage ke???

huh. aku mmg ade smgt yg extra and luar biasa skrg. n sometimes i do think its over the limit. tapi aku takot one day it will drop just in a wink :( tp tapela.. aku cuba, ak akn cuba maintain kn ap yang ak plan untuk sem depan . chaiyookkk untuk ak, chaiyook untk semua student yang akn kembali berjuang!

oke. my half january and my half february is going to end soon. well i have spent it with half enjoy and half boared. hahahaha. ayat mcm nak kene shoot je.

on18 january lpas paper final yang terakhir aku terus balik kampum, bukan eksited na balik sgt pom, just sje sje hobi balik awal. haha. bukan ap pom. just on22 january ecik aku nak tunang dgn cik TUNANG dia, so bla ak balik awal bole la kmas kmas sikit ap yang patot. tgk tgk ap yang patot kan. huerm . lagipum, ramai sdare mare yang balik kampum, kalu aku ade kat umah tu bole la aku smbut diorg nnt. biarla tyme aku balik tade org smbut pon, (cehhh wat tacimm :D)

haha, oke, ni on 22 january. its gone well and wonderfull :D

ohh btw, lpas majlis tuh, mkcik ak dapat brita buruk yang mertua dia hospitalised sbb jatuh toilet dan telah kembali kerahmatullah pada 23 january 2012. same same kite sedekah kan arwah al fatihah..

|kdg kdg sedang kite bergembira, berpade-pade lah sbb ade yang ketika itu mereka sedang berduka|

oke, next day 23 january, kitorg pegi sekayu waterfall. moment ni sgt sgt heaven sbb ramai budak budak. dorg semua la yang cheer up the holiday :D


stelah beberape hari berkampum, semua sdare mare dah balik, aku mula lah jadik gadis *HOME ALONE* dr pagi smpai malam evryday rutin harian aku almost same, bgun tdo kmas uma sikit kemas dapur sikit. thari lpas siap masak2 hadap tv smpai mlm. pastu tdo. aku ta kua sbb aku tade fulus and aku m a l a s nak kua. (tade fulus nak kua buat haper!:P) haha.

lpas membosankan diri, aku pg KL on10 februari. btw, byk jugak pkara yang besttyme aku boring tuu. ecik aku blanje KFC blanje LAMB CHOP belikan aku angry bird bawak aku jenjalan n byak jugak la mende lain. nnt aku gtau byk byk termuntah terludah lak hangpo nk bc :P
angry bird dr ecik :D

jenjalan sane sini :D

so now aku duk kat KL, ta la KL betol. kat subang jaya. kat sini aku sje jenjalan sbb da almost two years aku ta dtg uma aunt aku nie, dulu rase nye slalu jugak dtg. n one more thing is ak na g tgk tempat akak ak skrg, dia da pindah sg buloh. alang alang tu bole jmpa cik momo. dia pom ade sane :D

so kat sini, ap aktiviti yang aku da buat nihaa. |tak semua la ak nak habak hang| :P
peaceee

siblings ever :D

bersukan di mini stadium subang :D

mereka :D

jalan jalan ke taman :D

seni silat pertahan kan diri :D

tapi hari ni, bosan, (padahal ta la bosan pon) hahaha. semua da kembali ke dunia kesibukan , mereka da mula kesekolah dan mula berkerja, jadi aku sekali lagi *HOME ALONE* . anyone yang ade area sini tak? aunt ak suh kua. terase je nk g sunway piramid, summit, mydin tapi semua uh nafsu aku je, sbb aku punyer mindset M A L A S sgt :(

so aku pom mula la bloging dan bercerita pada kalian semua. ini lah hasilnya. terpaksa bazirkan mase korg bace pkare yang melalut nieh, maaf la yer.


ohh! btw akuh ta la terkangkang mcm gitu smbil bloging. akuh duk sopan giteww. cuma na gitau aku eksited terlobih . haha :D

sekian. selamat kembali ke sem baru! clap clap. see u!

No comments: