org baik akan klik klik!!!

Tuesday, February 14, 2012

aku dah fade UP!!!

apa yang aku cuba smpai kan kat sini harap tade yang terase, o amek port sgt dgn tulisan aku ni, this is my blog n SUKE HATI MAK BAPAK aku ak nk ckp ap!

btw, aku bukan nak ckp aku baik, jmin masuk syurga tu belum tentu la kn, tapi aku ni ade la jugak perasan peri kemanusiaan.

aku akn cuba bt baik dgn org, lbih lbih lgi org yang bt baik kat ak. org yang wat jahat kat aku pom aku layan elok. hbis hbis terok pom aku STALK je budak tu n do nothing. lantak kau la nk wat dajal kat aku pom, ! as long as kw ta berbudi ngn aku n aku tak berbudi ngn kw.

tapiiiii. kalo kiter ni da same same berbudi tbe tbe kw wat aku mcm taikk mmg haram la kw!!

ak pcayer masing masing ade mood sendiri, and masing masing ade penat sendiri. tapi kalu tiap mase kw moody tiap mase kw penat, then bile member dtg kw layan ikot mood kw, kw pijak ikot penat kw, mmg berSOPAN and berTAMADUN sgt laaa tuuu...

aku ni, kalau kw ckp elok elok, mintak elok elok,, elok lah aku bg. kw ckp kw penat. ok. ak respect kw, kw ckp kw sibuk, ok ak ta gngu kw, kw mntak ak paham kw, ok. ak akan PAHAM kw.!!! tapi takan ak datang kat kw, nk tye kabar kw, kw ta ley layan langsung even fr a single SECOND!!!! bodoh ape?? kw ingt aku tungul kyu batu keras yang takder perasaan ke huh???!!! ak tanak hbgn pershbtn tu berdividerkan kebencian, paksaan, simpati. biar lah ikhlas.!!! ak mintak maaf, sumpah aku ckp, kalau kw ajar ak untk hdup hipokrit, yes aku akn terus hipokrit dgn kw yang mengajar ak! kalau kw da ajar ak tak layan kw,,, yes,, nnt nnt esk esk aku ta layan kw jgn nak merungut merenget macm budak tade akai.. rubbishhh!!! sampah bodoh!!!!

ak mintak maaf sbb ak taip tyme aku marah, so ak buat ikot perasaan ak, da lame sgt hipokrit!!!
bye!

No comments: