org baik akan klik klik!!!

Monday, February 6, 2012

first entry 2012 :D

salam maulud.

hari nie trase ingin berkongsi sesuatu. mungkin tentang garam garam kehidupan aku di akhir hujung usia belasan. kini aku sudah menjankau usia angka puluhan. mungkin ak perlu langkah lebih kedepan dan mungkin perlu lebih MATANG. mgkin ak tak matang dlm meghadapi maslh sendiri. prcayalah. semua begitu. aku pasti. dlm menghadapi masalh sendiri kita adalh org yang paling bodoh dlm bertindak, tapi pabila cuba menyelesaikan maslh rakan rakan kita adalah penasihat dn pendengar yang hebat !

aku mohon maaf kepada kalian yang mengenali aku, juga pada mereka yang dekat dgn aku, dan juga kepada dia yang setia bersama aku. aku mohon maaf atas semua tidakn aku yang kurg memuaskn , kurg sopan, kurg dalam segala galanya. aku manusia yang jauh sejauh jauhnya dari kesempurnaan. bukan tak perna cuba untuk jadi lebeh baik tapi mgkin masih ade sisa sisa baki perangai lame yang gagal didelete. doakan la aku semuga dapat download perangai suci murni dgn jaya nye. amin~ :D aku akn cuba berubah. percayalah.

untuk perancangan masa depan. aku mmg mmpunyai angan yang besar. tapi kdg kdg bila terduduk terfikir termenung, aku terkadang tak percaya dgn kebolehan sendiri untk memiliki syarikat sdri, bisness sdri dan kerjaya yang ok. tapi bila hidup dalam keluarga yang ratanya dah berusia dan mempunyai asam garamnya sendiri, mereka membuatkan aku percya dgn yang maha ESA. sesungguhnya, jika dia ingin memberi kita sesuatu, pasti ia milik kita. aku percaya rezeki itu milik dia. dan aku berserah segalanya pada dia. namun aku akn tetap berusa, rajinkan diri untk capai ap yang aku impikan. :D

|buny| jgn lah ulangi kesilapan lama lagi. andai ia terjadi lagi mgkin tiadalagi peluang buat kita. ak pcaya, andai jalan lame yg d pilih aku percaya itu mgkin pilihan yang terbaik. sbb ak rase aku takkan pernah rugi jika kamu kamu dan kamu menolak aku waima meludah aku sekalipun, sbb aku tahu di setiap ap yang blaku pasti ade hikmahnya. and aku percaya dan sgt sgt yakin. what you give you will get back! jgn lah sia sia kn aku dan jgn lah membenci aku, sbb someday you will feel da same . bukan mendoakan, ini adalah karma. terkadang Allah itu akn bg "cash" je kat kita kat dunia ni. pada si dia yang akn jd sebahagian dari hidup aku, aku akn berusaha berubah menjadi yang terbaik. ak akn pastikan yang tiada sesalan sepanjang hidupmu jika nikahi aku satu hari nanti :D

maaf lah kpada pembaca yang dah terbaca entry aku kali ini. entry ni di buat pada mlm mlm dingin hari yang sejuk seramm. walau digigit nyamuk sane sini, aku tetap hebat melalut! wehee.
nanti nanti aku akn mengarang lagi. jangat penat membaca. ini adalah latihan untuk tajamkan mata anda!

ok till then. see you again. clap clap fr me. bye :D

No comments: