org baik akan klik klik!!!

Wednesday, December 7, 2011

emo #3

aku keciwa dan sedih dgn nasib aku skrg. namun aku takkan patah semangat. ini semua mmbuatkan aku makin dekat pada ilahi. mgkin untuk aku perbaiki dosa silam aku . atau mungkin untk aku lebih berubah kearah yang lenih matang dan postif. dulu akuh berharap aku dapat hdup sorg di dunia ni. tanpa fkir mcm mcm hal tentang org lain. n the most annoying is, aku perlu sacrifice my own heart to protect others, tu ak mmg takkk suke! but now, i think i need someone. it just not someone. tapi i really need true fren yg ak bole pcaya. maafkan ak. bukan ak tdak perna mempercayai mereka sbg kawan. cuma kdg kdg aku ingtkan diri aku untk tdk terlalu percaya. dn sbb itulh byk hal, mcm mcm hal aku pendam sendiri.

#andnow,iamtruelyALONE#

No comments: